jigili

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


farzan20

f

farzan20

http://farzan20.loxblog.com

jigili

قصه جالب

jigili

....

jigili

قصه جالب


من الان داخل قصر می روم و

 

می گویم یکی از لباس های گرم مرا را

 

برایت بیاورند.
نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد.

 

اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر

 


وعده اش را فراموش کرد.

 


صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند،

 

در حالی که در
کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود :

 

ای پادشاه من هر شب با همین لباس کم سرما

را
تحمل می کردم اما وعده ی لباس گرم تو مرا از پای درآورد


نظرات شما عزیزان:

M.R.A.E
ساعت12:03---24 بهمن 1390
HE
IAMMRAE
CITYESFEDEN


زهرا خانمی
ساعت11:21---24 بهمن 1390
لینکت کردم عزیزم مرسی سر زدی





زهرا خانمی
ساعت11:21---24 بهمن 1390
لینکت کردم عزیزم مرسی سر زدی





زهرا خانمی
ساعت9:54---24 بهمن 1390
خیلی جلب بود
خوشم اومد وب قشنگی داری
تموم مطالبتو خوندم عالی هستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 24 / 11برچسب:,;ساعت;توسط f; | |